Title Image

Verhalen en inspiratie

& meer over ons werk
Verleiden met tekst

Verleid je doelgroep met tekst. Hoe je dat doet?

Geschatte leestijd: 6 minuten Daten met je doelgroep, dat is wat je wilt. Je wilt dat ze je leuk vinden, dat ze denken “die begrijpt mij”, dat ze je vertrouwen, je graag bezoeken, een relatie met je willen opbouwen en dat ze uiteindelijk overgaan tot

Stockfotos Go or No Go

Stockfoto’s: Go or No Go

Geschatte leestijd: 0 minuten We gebruiken ze allemaal, foto’s en andere afbeeldingen om ons verhaal kracht bij te zetten. Dat doet visuele content nou eenmaal. Maar waar kiezen we voor? Voor stockfoto’s die goedkoop, soms zelfs gratis zijn en een keus waar geen eind aan

De psychologie van kleuren

De psychologie van kleuren die je conversie verhogen

Hè? Lees ik dat goed? Ik hoor het je denken. Enne, ja, je leest het goed. Het juiste kleurgebruik op je website kan je conversie verhogen. Daar tegenover staat dan natuurlijk dat als je dit niet goed aan vliegt, het je conversie totaal kan verknallen.

De ideale webshop

De ideale webshop. Zo dus!

Dat steeds meer mensen online kopen is een feit. De Coronaperiode heeft daar zeker toe bijgedragen. Soms kon je niet anders. Persoonlijk was ik erg blij met deze online service van mijn vertrouwde aanbieders. Sommige aanbieders waren ook erg blij met mij, maar laten we

Online training

Starten met een online trainingsprogramma

Starten met een online trainingsprogramma, het geeft je voldoening, energie en groei van je onderneming! Hoe leuk is het om de kennis die jij hebt te delen met anderen! Waarom zou je het voor jezelf houden? Je helpt anderen verder met jouw kennis en tegelijkertijd helpen

e-mailmarketing

E-mail marketing

Geschatte leestijd: 5 minuten E-mailmarketing: Een onmisbaar kanaal om met je doelgroep in contact te komen én te blijven! Als ambitieuze ondernemer wil je niets liever dan potentiële klanten aan je binden en in contact blijven met je reeds bestaande klanten. Je wilt dat dit goed,